دیزاین شیک و جذاب اتاق دخترانه ۲۰۲۰

دکوراسیون اتاق کودک دخترانه

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان اهمیت زیادی برای والدین دارد.

زیرا کودکان وقت زیادی از روز خود را در اتاق می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها خواهد داشت. بهتر است که طراحی اتاق کودک شما طوری باشد که اتاق کودکتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت، راحتی و شادابی داشته باشد.

چگونه اتاق دخترانه را رنگ بندی کنیم؟

دختران قطعا عاشق رنگ های شاد و پر انرژی هستند و دوست دارند از این رنگ ها در اتاق خود به کار ببرند. شما باید در ترکیب رنگ اتاق خود نکاتی را رعایت کنید. شما قطعا در اتاقی که دیوار آن قرمز یا نارنجی باشد نمی توانید خوب بخوابید. بهتر است در رنگ بندی اتاق خود از ترکیب رنگ های زیر استفاده کنید.

۱- سفید و صورتی

۲- سفید و سبز

۳- سفید و زرد

سفید و صورتی

سفید و سبز

سفید و زرد

تخت خواب مهم ترین وسیله اتاق خواب

از آنجایی که اتاق خواب محل استراحت کردن است، تخت خواب مهم ترین وسیله یک اتاق است.  باید چوبی باشد. زیرا تخت خواب های فلزی امواج مغناطیسی را جذب می کند. تخت خواب ها انواع مختلفی دارند مانند: تخت خواب های تاشو، تخت خواب هایی که قابلیت کاناپه شدن دارند، تخت خواب های پایه بلند و… تخت خواب خود را جوری قرار دهید که پاهای شما به طرف در نباشد. زیرا انرژی های مختلف خانه از در وارد اتاق می شود. توجه داشته باشید قسمت بالای تخت حتما به دیوار چسبیده باشد. اگر هم اهل تنوع هستید می توانید دیوار پشت تخت خود را با کاشی های جذاب و ریسه های چراغ دار تزئین کنید.

آینه و میز آرایشی

آینه جز جدا نشدنی اتاق دختران است. آینه و میز کنسول را نباید طوری قرار دهید که هنگامی که می خوابید خود را در آینه ببینید. اگر اتاق شما بزرگ است می توانید از آینه های قدی برای گوشه اتاق خود استفاده کنید که خیلی شیک هستند.حتما در اتاق خود از میز کنسول استفاده کنید چون فضای اتاق شما را زیباتر می کند.

 

 

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *