جدیدترین طراحی دکوراسیون داخلی هتل ها

دیزاین هتل ها

دیزاین هتل ها باید به گونه انجام شود که با همه سلیقه ها سازگاری داشته باشد.

دکوراسیون هتل در جذب مشتری تاثیر دارد. در طراحی هتل از انواع دکوراسیون های کاربردی و شیک استفاده کنید.

طراحی لابی هتل

مهم ترین قسمت در هر هتل لابی (ورودی هتل) است. دکوراسیون لابی سبک کلی از دکوراسیون داخلی هتل است. در لابی هتل از تلویزیون، مبلمان و لوستر های لوکس استفاده می شود. بهتر است از گل های طبیعی برای لابی استفاده کنید، با این کار مهمان ها احساس امنیت و آرامش می کنند. لابی هتل ها می توانند میزان مدرن و پیشرفته بودن هتل را نشان دهد البته بدیهی است که طراحی هر هتل نسبت به فرهنگ و موقعیت جغرافیای کشور ها تفاوت چشمگیری دارد. بهتر است در قسمت لابی از مبلمان راحتی استفاده کنید که ایده مناسبی برای راحتی مهمان ها است.

دیزاین هتل ها

 طراحی داخلی سوئیت ها

یکی از راه های موفقیت هتل ها استفاده از وسایل تزئینی در داخل سوئیت ها است.یکی از کم هزینه ترین ابزاری که می توانید در سوئیت ها استفاده کنید رنگ است. از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل یکدیگر باشد. از کوسن های رنگی روی کاناپه و تخت استفاده کنید. پرده می تواند تاثیر زیادی بر روی دیوار داشته باشد و از سادگی در بیاورد. نیازی نیست که از پرده های گران قیمت استفاده کنید از پرده های معمولی اما جذاب می توانید استفاده کنید. برای تخت خواب بهتر است از تشک های پر و نرم استفاده کنید. در طراحی داخلی سوئیت ها باید نورپردازی طوری باشد که در تمام مدت نور مناسب تامین شود. اگر سقف اتاق کوتاه باشد برای کف اتاق باید از رنگ روشن استفاده کنید اگر سقف بلند باشد باید برای کف اتاق از رنگ تیره استفاده کنید.

چند ایده متفاوت برای سوئیت هتل

برای سوئیت هایی که متراژ کمی دارند می توانید از میز های شناور استفاده کنید. میز های شناور به طوری است که وقتی مشتریان به آن نیاز دارند آن را باز و هنگامی که به آن نیاز ندارند می توانند آن ببندند.

  • برای سر تخت خواب هتل می توانید نقاشی دیواری انجام دهید.
  • به جای استفاده از فرش در سوئیت ها از پارکت های چوبی استفاده کنید.
  • کاغذ دیواری های مختلفی وجود دارد که می توانید در اتاق هتل استفاده کنید.
  • هر چه طرح کاغذ دیواری ظریف تر باشد اتاق هتل شما را لوکس تر جلوه می دهد.
  • اگر جنس وسایلی که به کار می برید از جنس عالی باشند اتاق را شیک تر می کند.

دیزاین هتل ها

هتل ها بهترین ایده برای دکوراسیون منزلتان است. شما می توانید از دکوراسیون هتل ها برای خانه خود استفاده کنید زیرا، دکوراسیون هتل ها دیزاین بسیار شیک و مدرنی دارند و معمولا با تمام سلیقه ها سازگار است. شما می توانید از رنگبندی های هتل ها نیز در خانه خود به کار ببرید.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *