دکوراسیون اتاق نشیمن چگونه باید باشد؟ قسمت اول

دکوراسیون اتاق نشیمن

امروزه طراحی های داخلی زیادی به شیوه های مختلف برای دکوراسیون اتاق نشیمن وجود دارد.

مهم این است که سبکی را که برای نشیمن خود انتخاب می کنیم با سلیقه ما متناسب باشد.

 

دکوراسیون نشیمن
انواع سبک های دکوراسیون نشیمن

انواع سبک های اتاق نشیمن

ما از چهار سبک می توانیم برای اتاق نشیمن خود استفاده کنیم. سبک سنتی، مدرن، روستایی و تلفیقی. از این چهارتا، سبک مدرن بهترین سبک برای اتاق نشیمن است.

دکوراسیون نشیمن
انواع سبک های دکوراسیون نشیمن
  • سبک سنتی

سبک سنتی، یکی از اصلی ترین و معروف ترین سبک ها در دکوراسیون اتاق نشیمن به شمار می رود. این سبک جزء سبک هایی است که با گذشت زمان تکراری نمی شود. این سبک می تواند ظاهری بسیار خوب، شیک و رسمی خود را حفظ کند. در سبک سنتی از رنگهای سنگین و خنثی استفاده کنید. چیدمان وسیله عتیقه و قدیمی در این سبک اهمیت زیادی دارد.

دکوراسیون نشیمن
انواع سبک های دکوراسیون نشیمن
  • سبک مدرن

خصوصیات این سبک به مدل و چیدمان آن بستگی دارد. در این سبک، از رنگ های روشن استفاده می کنند. این سبک هم می تواند رسمی و هم غیر رسمی باشد. در اتاق نشیمن رسمی از رنگ های کمتری استفاده می شود. در اتاق نشیمن غیر رسمی از رنگ های زیادی استفاده می شود و وسایل آن خیلی ساده است.

دکوراسیون نشیمن
سبک مدرن دکوراسیون نشیمن
  • سبک روستایی

ویژگی اصلی این سبک سادگی و در عین حال جذابیت آن است. در این سبک، وسایل به صورت ساده کنار هم چیده می شود. باید از رنگ قهوه و همچنین از وسایل های چوبی و سنگی استفاده کنید. این سبک بسیار آرامش دهنده است.

دکوراسیون نشیمن
سبک روستایی دکوراسیون نشیمن
  • سبک تلفیقی

این سبک همچنان که از اسمش معلوم می شود تلفیق چند سبک باهم است. طوری که به هر گوشه از اتاق نگاه کنی یک سبک را به چشم می خورد.برای مثال در کنار مبلمان مدرن از کفپوش سنگی استفاده می شود که هر کدام نشان دهنده یک سبک است.

دکوراسیون نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

کاغذ دیواری اتاق نشیمن

اگر در این فکر هستید که نشیمن خود را از یکنواختی در بیاورید بهترین راه استفاده از کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند. از کاغذ دیواری ساده گرفته تا کاغذ دیواری های سه بعدی. کاغذ دیواری باید مطابق با سلیقه شما باشد. از کاغذ دیواری راه راه به رنگ های طوسی و خاکستری می توانید استفاده کنید. پس زمینه کاغذ دیواری هایی که سفید است باعث می شود فضا روشن تر و بزرگ تر دیده شود. می توانید ازکاغذ دیواری های که به شکل طبیعت است استفاده کنید و روبه روی آن مبل بزارید که یک فضای آرامبخش فراهم می کند.

دکوراسیون نشیمن
دکوراسیون نشیمن با انواع کاغذ دیواری

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *