دکوراسیون منازل ایرانی با جی دکور

دکوراسیون منازل ایرانی

 دکوراسیون منزل ایرانی معمولا به سبک سنتی و کلاسیک است، چون ایرانی ها به مبلمان کلاسیک و سلطنتی علاقه زیادی دارند.

دکوراسیون منزل ایرانی ویژگی های منحصر به فردی را دارند. دکوراسیون منازل ایرانی از گذشته تا امروز تغییرات زیادی داشته است.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی

برای اتاق خواب های ایرانی از فرش های کوچک استفاده نکنند، از فرش هایی استفاده کنید که کل اتاق را پوشش دهد. از پرده های نازک استفاده کنید. برای دیوار پشت تخت خواب از کاغذ دیواری استفاده کنید. دیوار های اتاق خواب را می توانید با رنگ های سنتی آبی، سبز و بنفش رنگ کنید، می توانید از ترکیب رنگ سرمه ای و قهوه ای نیز استفاده کنید. می توانید با وسایل های قدیمی و سنتی اتاق خود را تزیین کنید. حتما در اتاق خود یه آباژور داشته باشید. از تخت خواب هایی چوبی استفاده کنید. کف اتاق را می توانید پارکت کنید که بسیار شیک و جذاب دیده می شود.

دکوراسیون منزل ایرانی

دکوراسیون پذیرایی و نشیمن ایرانی

از پرده های بلند استفاده کنید. فرش های سنتی و کلاسیک بهترین انتخاب برای پذیرایی و نشیمن است. می توانید یکی از دیوار های خود را سنگ آنتیک کنید که بسیار شیک دیده می شوند. بوفه یکی از وسایلی است که در هر خانه ایرانی وجود دارد. تابلو یکی از مهم ترین وسیله در منازل ایرانی است. ایرانیان به مبل های کلاسیک علاقه زیادی دارند ولی امروزه آپارتمان ها متراژ کمی دارند و بهتر است از مبل های مدرن استفاده کنید. حتما از رنگ های روشن و سنتی استفاده کنید. روی مبل ها از کوسن های رنگی استفاده کنید. برای روشنایی پذیرایی از لوستر های شیک استفاده کنید.

دکوراسیون منزل ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

برای تزیین آشپزخانه می توانید از گیاهان استفاده کنید، علاوه بر زیبایی موجب آرامش جسم و روح می شود. از پرده های ضخیم استفاده نکنید. از کابینت های ام دی اف چوبی یا از کابینت های طرح چوب می توانید استفاده کنید. شما می توانید از ترکیب رنگ کرم و قهوه ای برای آشپزخانه خود استفاده کنید. اگر می خواهید آشپزخانه شما بزرگتر به نظر بیاد از رنگ های سفید، زرد کم رنگ و خاکستری می توانید استفاده کنید. در آشپزخانه حتما باید نظم و هماهنگی وجود داشته باشد. قرار دادن اجاق گاز، یخچال و لباسشویی در آشپزخانه مسئله مهمی است. در اشپزخانه پنجره دارید بهتر است سینک ظرف شویی نزدیک پنجره باشد. برای کف آشپزخانه می توانید از سرامیک استفاده کنید که در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *