کفپوش های مناسب برای قسمت های مختلف خانه(قسمت اول)

کفپوش منزل

دکوراسیون منزل با مبلمان و تزئینات کامل نمی شود. باید کفپوش مناسبی نیز داشته باشد.

اینجا شما با چند کفپوش مناسب برای هر قسمت از منزل آشنا می شوید.

کفپوش مناسب برای پذیرایی

بامبو:  بامبو مدت ها است که در ساخت کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. آنها در رنگ ها و طرح های مختلفی هستند. این کفپوش از نظر مقاوم بودن جزو محکم و مقاوم ترین چوب ها است.

کاشی با سایز بزرگ: در دنیای کاشی و سرامیک، اندازه، فرم ، طرح و نقش تنوع بالایی یافته است. کاشی های بزرگ علاوه بر جلوه زیبا، زحمت شما را برای تمیز کردن خطوط درزی کم تر میکند.

موکت پرز دار: امروزه در صنعت موکت سازی از لحاظ تنوع و کیفیت پیشرفت چشمگیری ایجاد شده است. ویژگی موکت ها حس گرمی و لطافت آن ها است.

پارکت آمریکایی: این کفپوش های کلاسیک آمریکایی رواج یافته، و نسبت به بامبو دسترسی به آن ها آسان تر است.

کفپوش مناسب برای اتاق خواب

  • کفپوش موکت

یکی از رایج ترین کفپوش ها برای اتاق خواب موکت است. موکت ها طرح ها و رنگ های متفاوتی داردند. موکت اتاق شما را بسیار شیک جلوه می دهد. یکی از ویژگی های منفی موکت این است که اگه لکه ای روش ایجاد شود پاک کردن آن دشوار است.

  • کفپوش چوب سخت

بعد از موکت این کفپوش ها بهترین انتخاب برای کف اتاق است. این کفپوش ها از چوب درختان پهن برگ مانند بلوط، افرا و گردو درست شده است. این کفپوش ها بسیار مقاوم هستند. این کفپوش ها به اتاق شما جلوه ای لوکس می دهد. تمیز کردن این کفپوش ها اصلا کار دشواری نیست.

  • کفپوش سرامیک و سنگی

از انواع مختلف سرامیک ها و سنگ ها می توانیم در اتاق خواب استفاده کنیم. این کفپوش ها به اتاق شما جلوه ای لوکس و تجملی می دهد. این کفپوش ها سطح سختی دارند و بسیار مقاوم هستند. یکی دیگر از ویژگی های این کفپوش تمیز شدن آسان آن است. ویژگی منفی این کفپوش عایق نبودن آن در برابر سرما و گرما است.

  • کفپوش چوب پنبه

این کفپوش با داشتن جلوه طبیعی و زیبا به اتاق شما سبکی مدرن می دهد. این کفپوش ها عایق در برابر گرما و سرما هستند. در تولید این کفپوش از چوب پنبه استفاده شده است.

این کفپوش جنس نرمی دارد و ممکن است پایه های تخت و مبل گودی ایجاد کند. از این کفپوش نباید در جای مرطوب استفاده کنید.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *