کفپوش های مناسب برای قسمت های مختلف خانه(قسمت دوم)

کفپوش های حمام و سرویس بهداشتی

کف پوش ها انواع مختلفی در طرح و رنگ ها دارد. حمام و سرویس بهداشتی به دلیل داشتن رطوبت باید کفپوش خاص، با دوام و ضد آب داشته باشد. کفپوشی که برای حمام و سرویس بهداشتی انتخاب می کنید نباید لغزنده باشد.

انواع کفپوش ها برای سرویس بهداشتی و حمام

  • کفپوش سنگ مرمر

مرمر سنگی کلاسیک است که هم در حمام های سنتی و هم در حمام های مدرن به خوبی با فضا هماهنگ می شود. رگه های آن با رنگ های سیاه، خاکستری و آبی جذابیت حمام شما را چند برابر می کند. این کفپوش ها بسیار گران هستند.

کف پوش

  • کفپوش های سنگ ریزه

این کف پوش ها بسیار جذاب و محبوب هستند. این کفپوش ها دارای سنگ های بسیار ریز و نرمی هستند. این کفپوش ها بسیار شیک و جذاب هستند و نمای زیبایی به حمام شما می دهد. این سنگ ها از معدن استخراج می شوند و بازیافت می شوند و به شیشه تبدیل می شوند.

کف پوش

  • کفپوش های سرامیکی

این نوع کاشی به دلیل قیمت پایین آن بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. سرامیک ها رنگ های مختلفی دارند مانند: سفید، آبی روشن، قهوه ای روشن، صورتی و…

  • کفپوش های تراکوتا

تراکوتا با رنگ زمینی و نارنجی و قرمز  ظاهر سنتی و کلاسیکی دارد. از این کف پوش بهتر است در سرویس بهداشتی استفاده کنید. تراکوتا کم تراکم و غیر شیشه ای است.

انواع کف پوش ها برای آشپزخانه

کف بیشتر آشپزخانه های ایرانی از سنگ، کاشی یا سرامیک است. این کفپوش ها زیاد برای آشپزخانه مناسب نیستند. چون معمولا خانم ها فقط زیادی را در آشپزخانه می گذرانند و ایستادن روی این کفپوش ها پا را اذیت می کند. از فرش در آشپزخانه خود استفاده نکنید، زیرا ممکن است روی فرشتان هنگام آشپزی وسایل ریخته شود.

  • کفپوش های چوب پنبه ای

این کفپوش ها بسیار راحت هستند، زیرا جنس نرم و اسفنجی دارند. کفپوش چوب پنبه ای بهترین انتخاب برای آشپزخانه است. این کفپوش ها از نظر طرح و رنگ تنوع های بالایی دارد. یکی از معایب این کفپوش زود خراش برداشتن آن است. این کفپوش ها چون جنس نرمی دارند به راحتی خش برمیدارند.

  • کفپوش های وینیل

اگر شما وسواس تمیزی دارید از این کفپوش ها استفاده کنید. این کف پوش ها در برابر آب بسیار مقاوم هستند. کفپوش های وینیل تنوع بالایی دارند. این کفپوش ها یک ورقه نازک است، نرمی آن به زیرسازی آن بستگی دارد.

کف پوش

  • کفپوش های مشمع

این کفپوش ها از مواد تجدید پذیر ساخته شده اند. کفپوش های مشمع بسیار نرم و با دوام هستند. با جنس نرمی که دارند باعث می شود تا پای شما اذیت نشود و از آشپزی کردن لذت ببرید.

کف پوش

 

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *