شباهت و تفاوت های اتاق خواب کودکان و بزرگسالان

دکوراسیون اتاق خواب

باید در دکوراسیون اتاق خواب دقت زیادی داشته باشیم، چون دکوراسیون اتاق خواب اهمیت زیادی دارد.

دکوراسیون اتاق خواب باید طوری باشد که با سلیقه شما متناسب باشد، یعنی مثلا رنگ های دیوار آن رنگ مورد علاقه شما باشد. معمولا ما وقت زیادی را در اتاق خواب سپری می کنیم اگر دکوراسیون اتاق خواب با سلیقه شما متناسب باشد از وقت هایی که در اتاق هستید می توانید لذت ببرید و فضای اتاق برای شما آرام بخش خواهد شد.

اتاق خواب

تفاوت رنگبندی و کاغذ دیواری اتاق خواب کودکان و بزرگسالان

مسلما دکوراسیون اتاق کودکان و بزرگسالان با یکدیگر بسیار متفاوت است. معمولا برای اتاق بزرگسالان از رنگ های تیره به کار می برند و برای اتاق خواب کودکان ار رنگ های شاد و روشن استفاده می شود. معمولا برای اتاق بزرگسالان از کاغذ دیواری طرح های ساده استفاده می شود و برای کاغذ دیواری اتاق کودکان از طرح های کارتونی استفاده می شود. کودکان دوست دارند که فضای اتاقشان رویایی باشد برای همین دوست دارند کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق خود داشته باشند ولی بزرگسالان برای شلوغ دیده نشدن اتاق زیاد از کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده نمی کنند.

اتاق خواب بزرگسالان

اتاق خواب

اتاق خواب کودکان

تفاوت تزئینات اتاق خواب ها

کودکان و جوانان دوست دارند که در اتاق خواب خود وسایل تزئینی زیادی داشته باشند و موفقیت های خود را به نمایش بگذارند. ولی بزرگسالان دوست ندارند اتاق خواب خود را زیاد شلوغ کنند. معمولا بزرگسالان از وسایل قدیمی در اتاق خواب خود استفاده می کنند. کودکان دوست دارند که وسایل های خود جدید و مدرن باشند. معمولا دختران در اتاق خواب خود آینه های زیادی در اندازه های مختلف دارند و بزرگسالان تنها یک آینه دارند و ممکن است در اتاق آینه نداشته باشند.

شباهت های اتاق خواب کودکان و برزگسالان

اتاق خواب کودکان و بزرگسالان علاوه بر تفاوت شباهت هایی نیز با یکدیگر دارند. مثلا هر دو از گیاهان برای تزئین اتاق خود به کار ببرند، یا هر دو از میز و آینه کنسول استفاده کنند. بعضی از بزرگسالان دوست دارند که از رنگ های شاد برای اتاق خواب خود استفاده کنند کودکان نیز از رنگ های شاد برای اتاق خود استفاده می کنند. هر دو ممکن است از مبل های یک نفره یا تاب های آویزان برای ریلکس کردن به کار ببرند. شباهت و تفاوت های بسیاری بین این دو اتاق خواب ها وجود دارد که در اینجا ما بعضی از این شباهت و تفاوت ها را بیان کردیم.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *