دکوراسیون منزل با رنگ های آبی

دکوراسیون منزل با رنگ آبی

رنگ آبی یکی از رنگ های شاد است که فضا را دلبازتر و زیبا تر می کند.

بیشتر مردم در دکوراسیون منزل خود از انواع رنگ های آبی استفاده می کنند. رنگ آبی را نباید به تنهایی استفاده کنید، بهتر است با یک رنگ مناسب ست کنید. اگر با رنگ مناسب ست نکنید جلوه فضا را بد می شود.

رنگ آبی با چه رنگ هایی ست می شود؟

ما انواع مختلف رنگ های آبی داریم که هر کدام با رنگ های مختلف ست می شود. رنگ آبی و رنگ سفید به راحتی هماهنگ می شوند.

  • آبی روشن با قهوه ای

اگر شما برای دکوراسیون منزلتان از رنگ آبی کم رنگ استفاده کرده اید می توانید مبلمان خود را قهوه ای انتخاب کنید. رنگ آبی و قهوه ای فضای منزلتان را مدرن می کند.

  • آبی و نارنجی

اتاق نشیمن جایی است که تمام خانواده ساعت ها در آنجا وقت خود را می گذارنند، پس باید در رنگ بندی این اتاق دقت کرد. رنگ آبی را می توانید با نارنجی در اتاق نشیمن به کار ببرید. بهتر است وسایلی که خریداری می کنید نارنجی باشند.

  • آبی با سبز

رنگ های آبی و سبز هر دو رنگ های سرد و خنثی هستند که اگر از هر دو در یک مکان استفاده کنید جلوه بسیار خاصی می دهد. مبلمان خود را به رنگ سبز خریداری کنید و دیوار های خود را آبی کنید تا فضا زیبا تر شود.

  • آبی و ارکیده

رنگ ارکیده یک رنگ بنفش از خانواده صورتی هست که می توانید از آن در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. رنگ آبی و رنگ ارکیده در کنار هم فضا را بسیار دوست داشتنی می کند.

  • آبی پر رنگ با سفید

یکی از رنگ هایی که با تمام رنگ ها می توانیم آن را ست کنیم رنگ سفید است. ما به راحتی می توانیم رنگ آبی را با رنگ سفید ست کنیم. رنگ آبی و رنگ سفید وقتی کنار هم قرار گیرند سبکی کلاسیک ایجاد می کنند. شما می توانید برای پذیرایی یا نشیمن از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که هم رنگ آبی و هم رنگ سفید دارند.

مزایای استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون منزل

رنگ آبی باعث می شود شما احساس آرامش داشته باشید. اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک هست بهتر است از رنگ آبی استفاده کنید، چون رنگ آبی فضا را کلاسیک تر می کند. رنگ آبی  استرس را کاهش می دهد. رنگ آبی پاستیلی برای اتاق خواب کودک مناسب است. رنگ آبی در تمام سبک های خانه قابل اجرا هست.

دکوراسیون داخلی منزل

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *