رنگ زرد و شگفتی های آن

دکوراسیون اتاق زرد

رنگ زرد یکی از رنگ هایی است که در هر قسمت از منزل می توانیم استفاده کنیم. رنگ زرد با بیشتر رنگ ها معمولا ست می شود. اگر شما فضای کوچکی دارید حتما از رنگ زرد استفاده کنید یا اگر احساس می کنید که زیاد از رنگ های تیره استفاده کرده اید می توانید با اضافه کردن چند وسیله زرد رنگ، رنگ فضای خود را روشن تر کنید.در این مطلب می خواهیم رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب و کاربرد های آن را برای شما بیان کنیم.

رنگ زرد با چه رنگ هایی ست می شود؟

رنگ زرد انواع مختلفی دارد مانند: زرد کمرنگ، زرد خنثی، طلایی، خردلی و… . معمولا زرد را بهتر است در کنار رنگ های تیره به کار ببریم. رنگ زرد با این رنگ ها ست می شود:

  • زرد و سبز

حتما نباید از رنگ سبز استفاده کنید. گیاهان به دکوراسیون اتاق خواب شما رنگ سبز می دهند. اگر از رنگ سبز استفاده می کنید بهتر است که کوسن ها و تخت شما سبز باشد.

  • زرد و صورتی

رنگ زرد و صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بسیار مناسب است زیرا هر دو رنگ هایی شاد هستند و باعث می شوند فضا مدرن تر به نظر برسد.

دکوراسیون اتاق خواب

  • زرد و بنفش

رنگ زرد و بفش باعث می شوند که دکوراسیون اتاق خواب شما پر نشاط دیده شود. اگر اتاق خواب کوچک و با روشنایی کم دارید زیاد از رنگ بنفش استفاده نکنید زیرا رنگ بنفش رنگی تیره است.

  • زرد و خاکستری

بهتر است از رنگ خاکستری به کار ببرید. رنگ خاکستری و زرد دکوراسیون اتاق خواب شما را چند برابر زیبا تر می کنند و باعث می شوند شما احساس شادی داشته باشید.

دکوراسیون اتاق خواب

  • زرد و آبی

اگر سبک اتاق خواب شما کلاسیک است از رنگ زرد و آبی به کار ببرید چون رنگ آبی رنگی کلاسیک هست و باعث می شود که سبک فضای شما کلاسیک شود.

ویژگی ها و کاربرد رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ زرد باعث می شود حافظه فعال تر شود و اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند. با دیدن رنگ زرد احساس نشاط و آرامش خواهید کرد زیرا رنگ زرد، رنگی خنثی و پر نشاطی است. اگر اتاق خواب شما فضای کمی دارد و کوچک است از رنگ زرد کمرنگ یا زرد پاستیلی به کار ببرید. اگر رنگ زرد را در کنار رنگ سفید استفاده می کنید بهتر است بیشتر از زرد به کار ببرید با این کار دکوراسیون اتاق خواب شما زیبا تر می شود.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *