دیزاین متفاوت اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک

حتما دکوراسیون اتاق خواب کودکان برای والدین بسیار اهمیت دارد. دکوراسیون اتاق خواب کودکتان باید طوری باشد که با روحیات و سن آنها متناسب باشد. باید اصول چیدن اتاق خواب کودک را بدانید تا دکوراسیون آن را بچینید. تزئینات، سبک و چیدن وسایل در روحیات کودکان تاثیر زیادی دارد.

اتاق خواب کودک

 

اتاق خواب دخترانه کودکانه

سرویس خواب مهم ترین وسیله هر اتاق خواب است که اهمیت زیادی نیز دارد. بهتر است در اتاق خواب کودک از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید. از رنگ های صورتی و گلبهی و از ترکیب رنگ های بنفش کم رنگ و پر رنگ، پسته ای و خاکستری می توانید استفاده کنید. امروزه از سبک کلاسیک در اتاق خواب ها استفاده نمی کنند و سبک مدرن رایج است. بهتر است شما هم برای اتاق کودکتان از وسایل مدرن استفاده کنید و سبکی مدرن به اتاق بدهید. برای دیوار اتاق اگر می خواهید از کاغذ دیواری استفاده کنید از کاغذ دیواری های کارتونی و ساده به کار ببرید. برای تزئین اتاق خواب از ریسه های چراغدار استفاده کنید. استفاده از کوسن های زیاد نیز نوعی تزئین محسوب می شود. از لوستر هایی به کار ببرید که مناسب اتاق باشد یعنس برای اتاق بزرگ از لوستر بزرگ استفاده نکنید زیرا دیزاین اتاق خواب را خراب می کند.

اتاق خواب کودک

اتاق خواب پسرانه کودکانه

چیدمان اتاق پسرانه دشوار تر از دخترانه است. باید فضای اتاق پسرانه طوری باشد که هم کاربردی و هم جذاب باشد. برای اتاق خواب کودک پسرانه از رنگ های خاکستری و آبی و از ترکیب رنگ های قرمز و سفید، سبز و سفید، آبی و زرد میتوانید به کار ببرید. در انتخاب رنگ برای اتاق پسرانه باید دقت زیادی داشته باشید. برای تزئین دیوار اتاق از عکس های فانتزی می توانید به کار ببرید. از کاغذ دیواری های کارتونی استفاده کنید. می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی کارتونی به کار ببرید. بهتر است یک صندلی یا یک مبل تک نفره داخل اتاق بگذارید.

چند نکته درباره اتاق خواب کودکانه

  • بهتر است اتاق کودک شلوغ نباشد ساده و مدرن باشد.
  • برای رنگبندی اتاق بهتر است از یک رنگ خنثی و از یک رنگ گرم به کار ببرید.
  • فرش های ساده و با دوام برای اتاق کودک مناسب است.
  • اگر در اتاق خواب پنجره دارید از پرده های رنگارنگ به کار ببرید.
  • نباید از کفپوش های لیز استفاده کنید.
  • اگر امکان آن را ندارید که کف اتاق را کفپوش کنید، کف اتاق را موکت کنید.
  • اتاق خواب کودکتان را قفسه بندی کنید.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *