وسایل گرمایشی منزل (قسمت اول)

وسایل گرمایشی

اکنون که فصل زمستان نزدیک می شود باید به فکر وسایل گرمایشی باشیم.وسایل گرمایشی انواع مختلفی دارد مانند: بخاری، شومینه و… در اینجا ما می خواهیم انواع بخاری و برند ها معروف بخاری را برای شما بیان کنیم پس با ما همراه باشد.

انواع بخاری ها

شما باید در خرید وسایل گرمایشی بسیار دقت کنید. بسیاری از مردم در انتخاب بخاری دقت نمی کنند و این باعث می شود که جان آنها در خطر باشد. انواع بخاری:

  • بخاری گاز سوز

از بخاری گاز سوز بیشتر در منازل استفاده می کنند. قبل از روشن کردن بخاری همیشه مطمئن شوید که دودکش مسدود نیست. بخاری گاز سوز با استفاده از گاز شهری روشن می شود.

  • بخاری برقی

گرمایش الکتریکی یا همان بخاری برقی با استفاده از برق گرما می دهند. اگر کنار بخاری هوا نباشد و شلوغ باشد ممکن است خطرناک باشد. این بخاری انواع مختلفی دارد مانند: برقی همرفتی، برقی ذخیره‌ساز، برقی وزشی و…

  • بخاری بدون دودکش

حتما شما شنیده اید که نباید از بخاری بدون دودکش در منزل استفاده کرد ولی این به این معنی نیست که غیر استاندارد هستند. بخاری های بدون دودکش طوری هستند که اگر شعله خاموش شود بخاری نیز خاموش می شود. این بخاری کمی خطرناک تر از دیگر بخاری ها است.

بخاری

میزان مصرف انرژی بخاری

امروزه میزان مصرف انرژی بخاری اهمیت زیادی برای مردم دارد. شما باید در خرید بخاری به چند نکته دقت کنید. رده انرژی بخاری با یک برچسب شفاف روی بخاری مشخص می شود. بهتر است از بخاری هایی که میزان مصرف انرژی آنها A,B,C,D,E,F است استفاده کنید زیرا این بخاری ها انرژی کم تری مصرف می کنند که هم هزینه کمی پرداخت می کنید هم در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

انواع بخاری

انواع برند های معروف بخاری

باید از برند های معتبر وسایل های گرمایشی خود را تهیه کنید. در این قسمت ما می خواهیم چند برند معتبر برای شما معرفی کنیم که همه این برند ها ایرانی هستند.

  • نیک کالا

بخاری های برند نیک کالا بسیار با کیفیت و زیبا هستند. این برند یکی از معتبر ترین و بهترین برند ها است که شما می توانید با اطمینان کامل از این برند خریداری کنید.

  • اشکان گاز

برند اشکان گاز تمامی محصول های خود را با مواد اولیه مرغوب تولید می کند. بخاری های این برند بسیار با دوام هستند. اشکان گاز در تلاش است تا رضایت مشتری ها را جلب کند.

  • جهان افروز

برند جهان افروز یکی از محبوب ترین برند ها در تولید بخاری است. تمامی خریداران از محصولات از برند بسیار راضی هستند.

  • ایران شرق

برند ایران شرق نیز محصلات بسیار با دوام و با کیفیتی تولید می کنند. از نظر ظاهری بخاری های این برند بسیار زیبا هستند.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *