در اتاق خواب بزرگسالان از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

رنگ اتاق خواب بزرگسالان

همیشه هنگامی که روی یک تخت خواب راحت از خواب بیدار شوید، سرگرم کننده نیست.اگر می خواهید وقتی که در اتاق خواب هستید روحیه شما تقویت شود، پس در اتاق خواب خود از رنگ های متنوع استفاده کنید. رنگ های شاد باعث می شوند که شما با انرژی تر شوید.

رنگ بنفش برای اتاق خواب

اگر شما از رنگ ها پررنگ خوشتان می آید و دوس دارید از آن در دکوراسیون داخلی اتاق خود استفاده کنید، پیشنهاد من رنگ بنفش است. می توانید با خریداری لوازم جانبی، بالشت و کوسن بفش، به اتاق خود رنگ بنفش اضافه کنید. بنفش پررنگ را می توانید با رنگ های سفید، بنفش کم و آبی رنگ ست کنید. ترکیب رنگ بنفش با آبی باعث می شود که دکوراسیون اتاق خواب شما مجلل تر به نظر برسد.

رنگ سبز را چگونه ست کنیم؟

رنگ سبز، یک رنگ طبیعت است. این در اتاق خواب باعث می شود که شما احساس آرامش بیشتری داشته باشید. رنگ سبز با رنگ های سفید، سیاه، آبی پاستیلی و طیف رنگ سبز ست می شود. اگر با رنگ سیاه ترکیب کنید، خیلی تیره می شود و ممکن است که شما در اتاق احساس راحتی نکنید. پس بهتر است رنگ سبز را با رنگ های شاد و روشن ست کنید. اگر هم می خواهید با رنگ سیاه ترکیب کنید، بهتر است در کنار رنگ سیاه و سبز از رنگ سفید نیز استفاده کنید. رنگ سفید یک رنگ خنثی است و باعث می شود که تیرگی سیاه زیاد به چشم نخورد.

رنگ اتاق خواب بزرگسالان

از رنگ زرد چگونه در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنیم؟

خاکستری در کنار رنگ زرد یک ترکیب بسیار مدرن و زیبایی می سازد. در اتاق خواب هایی که سبک کلاسیک دارد نیز می توانید استفاده کنید. حتما در اتاق خواب از رنگ زرد استفاده کنید، چون رنگ زرد یک رنگ شاد و روشن است و در روحیه شما تاثیر می گذارد. رنگ زرد الهام گرفته از رنگ خورشید است و این رنگ باعث لبخند شما می شود. از رنگ زرد پاستیلی خواب کودکان نیز می توانید به کار ببرید. شما می توانید دیوار اتاق خواب خود را رنگ زرد پاستیلی کنید و کوسن و بالشت ها و مبل اتاق خود را زرد انتخاب کنید و دیگر وسایل های خود را سفید انتخاب کنید. با این ترکیب می توانید یک سبک مدرن داشته باشید.

رنگ هلویی و زیبایی آن در اتاق خواب

رنگ هلویی از خانواده رنگ صورتی است. این رنگ بسیار زیبا است و دکوراسیون اتاق شما را زیبا تر می کند. این رنگ را با رنگ های خاکستری، سفید و سبز می توانید ست کنید. رنگ هلویی با رنگ خاکستری نسبت به دیگر رنگ ها یهتر ترکیب می شود. زیرا یکی از رنگ ها روشن و دیگری تیره است. رنگ های متضاد با یکدیگر راحت تر ست می شوند.

رنگ اتاق خواب بزرگسالان

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *