چیدمانی متفاوت در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی باعث می شود که زیبایی یک مکان بیشتر شود. البته باید توجه داشته باشید که دکوراسیون آن مکان به درستی طراحی شده باشد. چیدمان اشیا، رنگ استفاده شده، کفپوش، هماهنگی و نظم و… همه در دکوراسیون فضا تاثیر دارد. برای طراحی بهتر دکوراسیون یک فضا بهتر است از یک طراح کمک بگیرید.

دکوراسیون مکان های اداری

در دکوراسیون داخلی مکان های اداری کوچک باید از فضا به طور کامل استفاده کنید. می توانید از قفسه کوچک و بزرگ به کار ببرید، که باعث می شود فضا منظم تر دیده شود. می توانید از قفسه های عمدی بلند که از کف تا سقف هستند استفاده کنید. رنگی که شخص انتخاب می کند در مورد دفاتر کوچک مهم است. از رنگ های شاد و خنثی استفاده کنید، رنگ های خنثی در روحیه کارکنان تاثیر مثبتی دارد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اتاق خواب همان جایی است که شما را شارژ می کنید، حتی وقتی می خواهید کتاب بخوانید در این مکان می خوانید. بنابراین فقط داشتن یک پالت رنگی و اثاثیه مناسب کافی نیست. داشتن یک دکوراسیونی که طبق میل شما باشد یکی از واجبات هر اتاق خواب است. دکوراسیون داخلی اتاق بسیار مهم است و در چیدن دکور آن باید کمی حساس باشید. داشتن گیاه در اتاق خواب باعث می شود که هوای مکان همیشه تازه باشد و به شما انرژی می دهد.

دکوراسیون داخلی منزل

اگر منزلتان کوچک یک آیینه بزرگ نصب کنید تا رنگ ها را منعکس کند و خانه تان بزرگتر به نظر برسد. می توانید برای منازل کوچک از مبل های ال به کار ببرید. از کوسن های مختلف رو مبل خود استفاده کنید. اگر شما در خانه خود قفسه کتاب دارید کتاب ها را بر اساس رنگ بچینید تا دکوراسیون داخلی منزلتان زیبا تر دیده شود. پرده منزل بهتر است با رنگ مبل ها ست باشد. به یاد داشته باشید پرده حتما باید با سبک خانه متناسب باشد، یعنی اگر سبک تان مدرن است از پرده مدرن به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و دکوراسیون اینجا بسیار مهم است. قبل از هر چیزی سبک آشپزخانه تان را انتخاب کنید، سپس نسبت به آن سبک کابینت انتخاب کنید. در آشپزخانه  بهتر است از رنگ های تیره زیاد استفاده نکنید. از ترکیب رنگ های آبی و سفید، خاکستری و سفید، قهوه ای و کرم، سفید پررنگ و سفید به کار ببرید. اگر دوس دارید دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما شیک تر دیده شود یخچال، لباسشویی و ظرفشویی را مخفی کنید، می توانید از کابینت های مخفی به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی حمام

حمام نیازی به دکوراسیون خاصی ندارد. می توانید از کاشی های رنگی و کاغذ دیواری در حمام استفاده کنید. با مقداری کاغذ دیواری با طرح کالیدوسکوپ، حمام کوچک خود را زنده کنید. در یک حمام کوچک، استفاده از فضای موجود در دیوار ضروری است. از گوشه ای یا بخشی از دیوارهای خود برای قرار دادن چند قفسه وسایل بهداشتی یا تزئینی استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *