جدیدترین مدل پرده اتاق خواب و پذیرایی

پرده

پرده منزل مانند یک تزئین، خانه را تمام شده نشان می دهند. اینها در طراحی یک فضا قابل توجه هستند. چه پرده ها ایستاده باشند و چه با قطعات دیگر مخلوط شوند، آنها یک اتاق را با هم جمع می کنند. در این مقاله شما با انواع پرده های پذیرایی و اتاق خواب آشنا می شوید.

پرده اتاق خواب

وقتی صحبت از ایده های دکوراسیون اتاق خواب می شود ، چند نکته در مرکز توجه قرار می گیرند. یک چیز بسیار ساده وجود دارد که در دکوراسیون اتاق خواب شما بسیار مهم است: پرده!

  • جفت پنل

با یک جفت تابلویی، یک پرده را در دو طرف پنجره قرار می دهید. برای بستن اینها، هر پانل را با هم جمع می کنید. پرده های جفت پانل را می توان به عقب بست تا نمای متقارن برای پنجره شما ایجاد شود.

  • روسری پنجره

این یک پارچه پرده ای نازک و بلند است که از بالای پنجره آویزان شده است. روسری های پنجره راهی عالی برای ایجاد نمای چشمگیر برای پنجره شما است.

پرده منزل

  • کلاسیک

سبک های کلاسیک در هر اتاق از خانه محبوب جهانی هستند. این پرده ها از جذابیت کلاسیک و بی انتها برخوردارند و اغلب در سبک های طراحی مانند سبک های کلاسیک، کانتری و بوهمی دیده می شوند.

  • مخملی

مخمل یک انتخاب محبوب برای اتاق خواب های حساس به نور است. این پرده بسیار شیک و چشمگیر است. شما به راحتی می توانید پارچه مخمل را تمیز کنید و نگران تمیز کردن آن نباشید.

  • توری

اگر اتاق شما تاریک است از پرده های ضخیم استفاده نکنید. بهترین گزینه برای شما پرده های توری است. این پرده را می توانید با پرده های ضخیم و سنگین ست کنید. از این در قسمت های دیگر منزل نیز می توانید به کار ببرید.

پرده پذیرایی

وقتی صحبت از پرده های پذیرایی یا نشیمن می شود، گزینه ها بی پایان است.

  • رومی

پرده رومی برای پرده های فرورفته مناسب هستند. اینها می توانند نمای بسیار ساده و شیکی ایجاد کنند.

  • لایه ای

لایه بندی پرده ها یک ترفند مورد علاقه من است. اینها به طوری هستند که روی چارچوب پنجره قرار می گیرند و روی شیشه پنجره می توانید از پرده های توری یا رومی به کار ببرید.

  • چین دار

اگر دوست دارید چین پرده های شما زیاد باشد، باید از پارچه زیادی استفاده کنید و این باعث می شود شما هزینه زیادی پرداخت کنید.

پرده منزل

  • گل گلی

طرح های دنج و کلاسیک گل اینگونه برای طراحی اتاق نشیمن از مد نمی افتند. رنگی رنگی بودن پرده باعث می شود که شما احساس خوبی داشته باشید.

پرده منزل

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *