منزل تان را با نور مخفی زیبا تر کنید

نور مخفی‌

چراغ ها به یک قسمت مهم از دکوراسیون تبدیل شده اند، آنها حالتی که ایجاد می کنند باعث می شود سبک دکوراسیون شما بیشتر دیده شود. داشتن روشنایی پنهان می تواند مفید و جالب باشد. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه و از کجا می توان از نور مخفی استفاده کرد.

روشنایی مخفی پله ها

از نور مخفی می توانید در داخل پله ها، کنار پله ها یا روی نرده کنار پله به کار ببرید. این باعث می شود هنگام شب فضای بسیار شگفت انگیز و رویایی ایجاد شود. چراغ های پنهان شده در نرده، راه پله را روشن می کند، بنابراین در هنگام بالا یا پایین رفتن به هیچ چراغی احتیاج ندارید. در صورت قرار دادن چراغ های مخفی، قدم های شما مدرن و شیک به نظر می رسند.

نور مخفی

چراغ مخفی حمام

حمام ها اغلب بسیار کوچک و فاقد پنجره هستند و ما به نور زیادی احتیاج داریم. روشنایی پنهان بهترین راه حل این مورد است و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. این یک تضمین است که حمام شما از نور پر خواهد شد و شما به هیچ وجه نیاز به پنجره نخواهید داشت. علاوه بر این، در صورت وجود گزینه های تغییر رنگ، چراغ ها می توانند حالت آرامش بخش ایجاد کنند. در حمام، از این چراغ ها می توانید در سقف، دیوار دور وان و یا دور آینه حمام ایتفاده کنید.

نور مخفی اتاق خواب

چراغ های مخفی در اتاق خواب ایده جالبی است. اگر این چراغ ها را در زیر تخت قرار دهید، اتاق خواب را بسیار چشمگیر خواهد کرد و هنگام شب فضا را چند برابر زیبا تر می کند. اگر یک منطقه جداگانه برای مطالعه، کار یا آرایش دارید، آن را با چراغ های مخفی برجسته کنید. نور مخفی بالای تخت، نور اضافی برای مطالعه فراهم می کند. نور های مخفی به اتاق خواب یک سبک متفاوتی می بخشد.

نور مخفی

روشنایی مخفی کمد دیواری

چه کمد دیواری داشته باشید و چه کمد لباس معمولی، آن را با چراغ های مخفی روشن تر کنید. اول از همه، بسیار جذاب و مدرن به نظر می رسد، و دوم اجازه می دهد تا هر قطعه لباس و هر کفش را در هر مکان ببینید. علاوه بر این، نور اضافی باعث می شود فضاهای کوچک بزرگتر به نظر برسند. چراغ های مخفی اجازه می دهد تا هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا کنید.

چراغ مخفی پذیرایی

در پذیرایی شما می توانید این چراغ ها را در داخل قفسه ها و سقف خود به کار ببرید. نور مخفی قفسه ها باعث می شود که قفسه های شما برجسته تر دیده شوند. شما می توانید دور کف پذیرایی خود را چراغ مخفی کنید. این چراغ ها در پذیرایی بسیار شیک دیده می شوند.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *