کفپوش رزین چیست؟

کفپوش رزین

کفپوش رزینی با داشتن طیف وسیعی از مزایا، نسبت به بسیاری از محصولات کف، مزایای خارق العاده ای را برای صنایع صنعتی و تجاری دارد.کف های رزینی بسیار بادوام ساخته شده است. این کفپوش به دلیل با دوام بودن به تعمیرات زیادی نیاز ندارد. آنها مقاوم زیادی در برابر مواد شیمیایی دارند. در ساخت کفپوش رزین از موادی استفاده شده است که باعث می شود این کاشی انعطاف پذیر باشد.

کفپوش رزین

مزیت کفپوش رزینی

مزیت اصلی استفاده از رزین برای کف این است که کف های رزینی بسیار سخت و مقاوم هستند. مقاومت فشاری بالاتری نسبت به بتن دارند و این به این معنی است که، قادر به تحمل وزن و آسیب دیدگی بسیار زیادی نسبت به کاشی های دیگر دارد. آنها همچنین انعطاف پذیرتر هستند و برای محیط های تجاری و صنعتی توانند ایده آل باشند. کفپوش رزین دارای یک درزگیر منحصر به فرد هستند. از آنها در برابر آسیب های ناشی از آب و رطوبت محافظت می کند. بنابراین بر خلاف وینیل که آب را جذب می کند و باعث شکاف مناطق ضعیف می شود، آب در کف رزین قادر به نفوذ نخواهد بود.

کفپوش رزین

از کف رزینی در کجا می توان استفاده کرد؟

کف های رزینی برای هر مکانی که به سطح کف بهداشتی نیاز دارد ایده آل است. مدارس، بیمارستان ها، آشپزخانه ها و کارخانه های تولید مواد غذایی می توانند از کفپوش رزینی استفاده کنند. برای محافظت بیشتر می توان به کف رزینی ماده افزودنی ضد میکروبی اضافه کرد که باعث از بین رفتن باکتری های سطح کف می شود. برای مناطقی که تمیز نگه داشتن آنها اولویت شماره یک است، مناسب است.
به دلیل انعطاف پذیری زیاد در طراحی، می توان مخلوط کف رزین را تغییر داد تا شامل سنگدانه هایی شود تا مقاومت بالایی در برابر لغزش ایجاد کند، که برای محیط های مرطوب مانند استخرها، آشپزخانه ها و کارگاه ها مناسب شود. درجه مقاومت در برابر لغزش را می توان متناسب با محیط تغییر داد.

طرح های کفپوش رزین

کفهای رزینی تقریباً در محدوده نامحدودی از طرحها قرار دارند، از پوسته های تزئینی، سنگ کوارتز و سنگ ریزه طبیعی با رزین گرفته تا پوششهای اپوکسی و صفحات بهداشتی پلی اورتان. این بدان معناست که شما می توانید در هنگام بررسی طرح و رنگ کفپوش خود، کاملاً انعطاف پذیر باشید. شما می توانید از بین سبک های متنوع انتخابتان را انجام دهید. به شما این امکان را می دهد کف خود را متناسب با جلوه مورد نظر تنظیم کنید.

کفپوش رزین

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *