با این ایده ها فضا ناهارخوری جذابی داشته باش!

غذاخوری منزل

 فضای غذاخوری کمی دارید؟ نمی دونید از چه رنگ هایی برای دکوراسیون ناهارخوری استفاده کنید؟ در ادامه با من همراه باش!

اگر فکر می کنید چون فضای کوچکی دارید نمی توانید دیزاین زیبایی داشته باشید سخت در اشتباهید. برای فضا های کوچک شما می توانید بهترین دکوراسیون را داشته باشید.

غذاخوری منزل با دکوراسیون شیک و بروز

طرح های هوشمندانه ناهارخوری

برای شما پیشنهاد های هوشمندانه ای دارم با استفاده از آنها می توانید فضا کوچک خود را به یک فضای بسیار دلباز و زیبا تبدیل کنید. برای دیوار ها می توانید از رنگ های پاستلی و روشن استفاده کنید. یادتان باشد برای فضا های کوچک اصلا از رنگ های تیره استفاده نکنید. می توانید از مبلمان چوبی به کار ببرید. بهتر است از فرش های کوچک رنگی استفاده کنید، فرش های بزرگ انتخاب خوبی نیستند. از میز های مستطیل یا مربع شکل استفاده نکنید، زیرا فضای زیادی را اشغال می کنند. از میز های گرد با پایه ساده استفاده کنید. از بوفه های چوبی قدیمی استفاده کنید فضا را چند برابر زیبا تر می کنند و برای بهتر دیده شدن اتاق ناهارخوری شما کمک می کنند.

ناهارخوری

مبلمان چوبی برای غذاخوری

رنگ چوبی یکی از رنگ های خنثی است که از رنگ خنثی می توانید در فضا های کوچک استفاده کنید. وسایل چوبی یکی از وسایلی است که در گذر زمان قدیمی نمی شود. در تمامی سبک ها حتی در سبک مدرن نیز می توانید از این میز و صندلی ها استفاده کنید. از میز های شلوغ و شیشه ای اجتناب کنید. میز های چوبی بدون شیشه با پایه کوچک برای شما بهترین گزینه است. اگر به میز های شیشه ای علاقه دارید میزی را بخرید که دارای پایه چوبی یا رنگ خنثی باشد. به نظر من بهتر است از میز های چوبی برای ناهارخوری استفاده کنید زیرا ظاهر شیک تری دارند.

غذاخوری

دیوار های ناهارخوری

در ابتدای این مقاله به رنگ های اتاق غذاخوری اشاره کردم در این قسمت به طور کامل می خواهم توضیح بدم. همانطور که می دانید در فضا های کوچک باید از رنگ های پاستلی، خنثی و روشن استفاده کنید. رنگ های خنثی مانند رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری و… . من به شخصه رنگ های پاستلی را بیشتر از رنگ های دیگر دوست دارم و اگر شما هم مانند من دوست داره این رنگ ها هستید در اتاق ناهارخوری حتما به کار ببرید. رنگ های پاستلی باعث آرام بیشتر هنگام غذا خوردن می شود. اگر می خواهید اتاق غذاخوری شما سبک مدرن باشد از رنگ های پاستلی سبز، صورتی، آبی و کرمی به کار ببرید. اما اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید بهتر از رنگ های گرم مانند قهوه ای روشن و از رنگ های سرد مانند خاکستری و بژ استفاده کنید.

ناهارخوری

لوازم تزئیناتی

اگر دیوار های خود را کاغذ دیواری نکرده اید از تابلو های دکوراتیو استفاده کنید. اگر دوست ندارید دیوار های شلوغی داشته باشید استفاده نکنید کاملا این موضوع سلیقه ای است. بهتر است سفره سفید پهن کنید، زیرا رنگ سفید یک رنگ مینیمال است و در فضای کوچک چینش مینیمال باعث زیبا تر و بزرگ تر دیده شدن فضا شما می شود. برای تزئین از یک کابینت رنگی کوچک استفاده کنید. این کابینت را در گوشه اتاق بگذارید و روی آن یک گلدان کوچک بگذارید. می توانید به جای گلدان شمع بچینید که فضا را آرام تر جلوه می دهد. داخل آن می توانید بشقاب، قاشق و لیوان بگذارید تا همیشه در دسترس باشند. هیچوقت از لوستر های کریستالی و پر زرق و برق برای اتاق ناهارخوری استفاده نکنید حتی اگر سبک اتاق شما کلاسیک باشد استفاده از این لوستر ها کاملا اشتباه است. از لوستر های مدرن و سبک مینیمال استفاده کنید که زیبایی بیشتر نسبت به لوستر های دیگر دارند.

اگر سوالی درباره این مطلب داشته باشید دربخش نظرات سوال کنید، به تمامی سوال ها جواب خواهم داد.

درباره جاوید عباسی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *