دکوراسیون پذیرایی چگونه باید باشد؟

بهترین مدل طراحی دکوراسیون پذیرایی 

طراحی دکوراسیون پذیرایی یا همان اتاق نشیمن اهمیت زیادی دارد چون بیشتر مهمانی ها و دورهمی ها در این قسمت از خانه برگزار می شود

و بیشتر اوقات تمام افراد خانواده در قسمت پذیرایی وقت خود را می گذرانند. اگر شما دوست دارید محیطی مدرن داشته باشید باید از مبل های راحتی استفاده کنید اما اگر می خواهید محیطی کلاسیک داشته باشید باید از مبل های سلطنتی استفاده کنید.

محیط مدرن

محیط کلاسیک یا سلطنتی

چیدمان اصولی مبل

نحوه قرار گیری مبل در دکوراسیون پذیرایی اهمیت خیلی زیادی دارد و مهم است که شما از چه رنگ هایی در فضای پذیرایی خود استفاده کنید و مبل هایی که خریداری کرده اید و همچنین فرش ها و پرده ها به چه رنگی خریداری شده اند. بهتر است مبل ها و پرده ها هر دو به یک رنگ باشد. مبل ها را نباید به صورت قطاری در کنار دیوار بچینید، باید به دور تا دور هم بچینید. همیشه باید مبل بزرگ را رو به روی نکته کنونی منزلتان قرار دهید. نباید مبل ها از همدیگر فاصله زیادی داشته باشند، چون اگر فاصله زیاد باشد مهمان ها نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تزئین پذیرایی به سبک کلاسیک و مدرن

شما اگر دوست دارید پذیرایی شما به سبک کلاسیک باشد باید از لوستر، سقف تزئین شده و صندلی تابی استفاده کنید. در سبک کلاسیک پذیرایی از رنگ های سرد مانند: کرم، سفید، قهوه ای و… استفاده می شود. شما باید از مجسمه های گچی و تابلو ها استفاده کنید.

دکوراسیون پذیرایی

در سبک مدرن پذیرایی می توانید یک گوشه از دیوار خود را آجر کنید که خیلی شیک دیده می شود. اگر منزل شما کوچیک هست و نمی توانید تزئین کنید می توانید از فرش های پر رنگ برای طراحی پذیرایی خود استفاده کنید. اگر دوست دارید که فضای دوستانه ایجاد کنید، می توانید به جای اینکه مبل ها را رو به روی تلویزیون بچینید، چیدمان آن را طوری قرار دهید به حالت گرد باشد.

دکوراسیون پذیرایی

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *