هتل های لوکس در مجارستان

اقامتگاه های لوکس

در مجارستان اقامتگاه هایی وجود دارد که شاید انتخاب را برایتان سخت کند. این هتل ها بسیار لوکس و زیبا هستند. مجارستان کشوری است که هر نوع مسافری می تواند برای سفر به آنجا برود. در اینجا ما می خواهیم چند هتل در مجارستان را برای شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

هتل های مجارستان

  • کاخ نیویورک (New York Palace)

کاخ نیویورک در شهر بوداپست قرار دارد. این مکان یکی از هتل هایی است که یک لابی شگفت انگیز دارد که با دیدن لابی کاخ نیویورک حیرت زده می شوید. در این مکان یک غذاخوری و یک سالن ورزشی بسیار مجلل و باشکوهی وجود دارد. غذاخوری کاخ نیویورک به اندازه کافه نیویورک زیبا است.

هتل

  • دانوبیوس (Danubius)

گروه دانوبیوس به خاطره داشتن هتل های شیک و مدرن بسیار معروف و شناخته شده هستند. در داخل این مکان ها حمام های آب گرم وجود دارد. شیشه های رنگی باعث شده است که نمای خارجی هتل خیلی شیک دیده شود.

  • آریا (Aria)

آریا بار ها به عنوان بهترین اقامتگاه دنیا منتخب شده است. آریا از امکانات زیادی برخوردار است. این مکان بسیار ساکت و آرامبخش است. در حیاط هتل صدای پیانو به گوش می رسد. در داخل این مکان یک سالن ورزشی وجود دارد که مسافران می توانند در آنجا ورزش کنند.

  • کورینتیا (Corinthia)

کورینتیا در مرکز شهر و بلواری شلوغ است. این هتل دارای غذا های بسیار لذیذی است. یکی از مهم ترین جاذبه ها گردشگری بوداپست در کنار این مکان قرار دارد و همین باعث شده است که این اقامتگاه بی رقیب باشد. کورینتیا یک اسپای باشکوه به سبک آرت دکو دارد.

هتل

  • بونیتا (Bon vital)

بونیتا در نزدیکی آب گرم هویز (یکی از بزرگترین دریاچه های آب گرم) قرار دارد. بونیتا فقط ۱۰۰ متر با دریاچه فاصله دارد. لابی این هتل بسیار زیبا است. امکانات تفریحی زیادی دارد مانند: بیلیارد، استخر و… . بونیتا یک فضای آرامبخشی دارد و در اینجا شما می توانید حداکثر آرامش را داشته باشید.

تمامی دکوراسیون هتل ها بسیار مدرن، شیک و بروز هستند و همین ویژگی ها باعث می شوند انتخاب را برای مسافران سخت کند. اگر شما زیاد به سفر خارج می روید پیشنهاد می کنم در این مکان ها بمانید.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *