دیزاین شیک آرایشگاه مردانه

دکوراسیون آرایشگاه مردانه

آرایشگاه های مردانه برعکس های زنانه زیاد مجلل و شلوغ نمی شوند. دیزاین این مکان ها باید کاملا بروز باشند تا مشتری های بیشتری جذب شود. دکوراسیون آرایشگاه مردانه بهتر است با ذهنیت مردان طراحی شود. فضای آرایشگاه باید آرامبخش باشد تا زمانی که مشتری در آنجا است احساس راحتی کند. از وسایل مدرن و سبک مدرن در آرایشگاه به کار ببرید. در آرایشگاه ها از صندلی های راحتی استفاده کنید.

رنگبندی آرایشگاه مردانه

معمولا در آرایشگاه مردانه از رنگ های تیره استفاده می کنند. از ترکیب رنگ های قهوه ای و سیاه، طیف رنگ قهوه ای بیشتر استفاده می کنند. گاهی اوقات از رنگ آبی نیز به کار می برند. در بعضی از قسمت از رنگ زرد به کار ببرید، این رنگ باعث می شود که فضا دلباز تر دیده شود. اگر برای دیوار ها می توانید از کاغذ دیواری های آجری استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها جلوه بسیار زیبایی دارند.

تزئینات آرایشگاه های مردانه

برای تزئین از پوستر ها استفاده می کنند. لوستر ها و چراغ ها نوعی تزئین محسوب می شوند. می توانید برای دور آینه ها از چراغ های کوچک استفاده کنید که باعث می شود روشنایی آرایشگاه شما بیشتر شود.

آرایشگاه مردانه

انواع سبک های آرایشگاه

ما در هر مکانی انواع سبک ها را داریم. در آرایشگاه ها نیز سبک هایی داریم که می خواهیم برای شما بیان کنیم.

  • سبک سنتی

از این سبک فقط در بعضی از آرایشگاه ها می توانید ببینید چون امروزه از سبک مدرن استفاده می کنند. در این آرایشگاه ها در بعضی از قسمت ها شما می توانید آثار تاریخی و سنتی ببینید.

آرایشگاه مردانه

  • سبک مدرن

لازم نیست من درباره سبک مدرن توضیح بدم چون حتما شما ها می دانید که سبک مدرن به چه سبکی گفته می شود. در این سبک در آرایشگاه ها معمولا از کاشی هایی که براق هستند استفاده می شود.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *