وسایل گرمایشی منزل (قسمت سوم)

شوفاژ

یکی دیگر از وسایل گرمایشی که امروزه نصف بیشتر مردم از آن استفاده می کنند شوفاژ و رادیاتور است.شوفاژ ها در سایز های مختلف است. برای هر قسمت از منزل می توانید به کار ببرید. برای حمام ها نیز رادیاتور هایی وجود دارد. مشبک های مخصوص پوشش رادیاتور ها دارای الگوی بیشماری هستند، بنابراین یکی را انتخاب کنید که نمای کلی یک اتاق را نشان دهد.

انواع شوفاژ

  • شوفاژ اتاق خواب و نشیمن

رادیاتور های پنلی سنتی که در زیر پنجره قرار گرفته اند در اتاق نشیمن و اتاق خواب عالی به نظر می رسند. نکته ای که باید در نظر بگیرید، در اتاق نشیمن که رادیاتور بیشتر به چشم خواهد خورد، ممکن است بخواهید شیرهای تزئینی بیشتری را نیز برای رادیاتور خریداری کنید. طیف وسیعی از طرح های مدرن و سنتی در دسترس است و شما می توانید از هر کدام که دوست دارید به کار ببرید.

  • شوفاژ حمام و سرویس بهداشتی

حمام ها اتاق های کاملاً کوچکی هستند و شاید از برخی اتاق های دیگر خانه کاربردی تر باشند. سراغ رادیات های استاندارد طراحی شده بروید که با سایر اتاق های خانه مطابقت داشته باشد. گاهی اوقات، فضای کافی برای قرار دادن رادیاتور در سرویس بهداشتی یا حمام وجود ندارد بسیاری افراد از رادیات های حوله ای استفاده می کنند که هم یک راه حل عملی و هم ظاهر خوبی داشته باشد.

  • شوفاژ آشپزخانه

یک اتاق از خانه که در آن یافتن شکل رادیاتور گاهی اوقات سخت است، آشپزخانه است. باید در انتخاب شوفاژ آشپزخانه دقت کنید. اگر آشپزخانه شما فضا کمی دارد، رادیاتور های کلاسیک افقی مناسب نیستند، بهتر است از رادیاتور های مدرن عمودی استفاده کنید.

  • شوفاژ راهرو

یکی دیگر از جاهایی که انتخاب شوفاژ سخت و دشوار است، راهرو است. بهتر است رادیاتور راهرو ساده نباشد. می توانید آن را رنگ کنید و روی آن گل طبیعی تزئینی بگذارید.

شوفاژ و رادیاتور

چگونه می توانیم شوفاژ را مخفی کنیم؟

یکی از راه کار هایی که می توانید شوفاژ را مخفی کنید استفاده از کاور رادیاتور است. این کاور ها بسیار شیک هستند. کاور های رادیاتور در دو نوع چوبی و فلزی هستند. اگر شوفاژ شما بزرگ است می توانید روی آن یک قفسه قرار دهید و وسایل تزئینی قرار دهید تا منزل شما زیبا تر دیده شود. با استفاده از یک نیمکت، شوفاژ را می توانید مخفی کنید. مخفی کردن رادیاتور باعث می شود که دکوراسیون منزلتان زیباتر دیده شود. اگر شوفاژ شما قدیمی است و نمی توانید آن را عوض کنید مخفی کردن باعث می شود که رادیاتور شما دیده نشود.

شوفاژ و رادیاتور

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *