جدید ترین دکوراسیون مغازه ۲۰۲۰

دکوراسیون مغازه

می دانید چرا فروش بعضی از مغازه ها نسبت به مغازه های دیگر زیاد است؟یکی از عواملی که باعث می شود فروش شما بیشتر شود کیفیت اجناس شما نیست بلکه دکوراسیون داخلی مغازه شما است. حال شاید شما بگویید که دکوراسیون مغازه باید چگونه باشد؟ در این مقاله ما می خواهیم تمامی نکاتی که باید رعایت کنید را برایتان بیان کنیم.

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون ورودی فروشگاه

در حالت ایده آل یک مشتری ۳ تا ۷ ثانیه در ورودی مغازه صرف می کند در حالی که تصمیم می گیرد وارد مغازه شود یا خیر. بسته به چیدمان فروشگاه دارد، اگر چیدمان آن نظر مشتری را جلب کند وارد مغازه می شود. محصولات پرفروش را در قسمت جلو و وسط راهرو قرار دهید. این کار باعث می شود مشتری بیشتری جذب شود. دکوراسیون ورودی مغازه باید طوری باشد که محتوای مغازه را به شکلی واضح منعکس کند، به طوری که مشتری پیشنهادهای فروشگاه را بفهمد و در عین حال کیفیت مواد عرضه شده را ارزیابی کند. ورودی باید دارای نور، وسایل کافی و رنگهای جذابی باشد. ورودی فروشگاه نباید بیش از حد شلوغ باشد که باعث پراکنده شدن افکار مشتریان شود. دکوراسیون ورودی از دکوراسیون داخلی مغازه مهم تر و با اهمیت تر است.

دکوراسیون مغازه

از چه رنگ هایی در دکوراسیون مغازه به کار ببریم؟

  • قرمز

قرمزها تمایل به افزایش ضربان قلب و ایجاد احساس فوریت دارند. بسیاری از مراکز فروش و ترخیص کالا از فروشگاه های قرمز برای جلب مشتری برای فروش اقلام از رنگ قرمز استفاده می کنند.

  • زرد

زردها برای جلب توجه خریداران احتمالی خوب هستند. مردم رنگ زرد را با خوش بینی و جوانی مرتبط می دانند.

  • سبز

رنگ سبز بیشترین ارتباط را با پول و ثروت دارد. وقتی نوبت به خرید می رسد ، می تواند نشان دهنده یک معامله خوب باشد و می تواند خریداران را به مناطقی جذب کند که در غیر این صورت ممکن است به آنجا جذب نشوند.

  • نارنجی

نارنجی رنگ خوبی برای دعوت به عمل خریداران است. اگرچه گاهی اوقات به عنوان یک رنگ تهاجمی دیده می شود ، اما اغلب پر جنب و جوش و پرانرژی است.

  • آبی

آبی احساس اعتماد و امنیت را برمی انگیزد و بیشتر در مکان هایی مانند بانک ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود.

  • صورتی

صورتی ها زنانه و عاشقانه هستند و برای مغازه هایی که چیزهایی مانند عطر و لباس زیر می فروشند بسیار مناسب است.

  • سفید

سفیدپوستان نشانگر آغاز جدید است و بیشتر اوقات در مغازه های لباس عروس و لباس های نوزاد و فروشگاه های ضروری استفاده می شود.

نورپردازی مغازه

نور باعث می شود کالا بهتر و جذابتر دیده شود. بهترین راه برای دادن جلوه منحصر به فرد به کالا نورپردازی فروشگاه و به ویژه ویترین است. استفاده از نور کافی در فضای ویترین و دکوراسیون مغازه به جلوه ی هر چه بیشتر محصول کمک می کند. ویترین اولین نقطه مواجه مشتری با مغازه شما است و نورپردازی آن اهمیت زیادی دارد. چینش و ترتیب نورها، مقدار نورها، زاویه نور تاثیر زیادی برای جذب مشتری دارد. برای مغازه خود می توانید از چراغ های: دیواری دکوراتیو ، انواع چراغ دیوارکوب ، انواع مدل های هالوژن لوکس استفاده کنید. شما می توانید از نورپردازی های خاص نیز استفاده کنید، ولی نورپردازی خاص برای افزایش زیبایی کالا مورد استفاده قرار می گیرد و در همه جا قابل استفاده نیست. فقط برای برجسته کردن برند فروشگاه است. می توانید برای نورپردازی خاص از لوستر های شیک به کار ببرید.

چند نکته در دکوراسیون مغازه
  • برای محصول و کالا های ویژه خود می توانید یک جایه خاص طراحی کنید.
  • بهتر است محصولات پرفروش و جدید خود را در قفسه های سمت راست قرار دهید، چون مشتری ابتدا به سمت راست نگاه می کند.
  • باید فضا کافی برای مسیر رفت و آمد مشتری ها باشد.
  • در ویترین از رنگ های شاد و نور کافی استفاده کنید، زیرا دکوراسیون ویترین خیلی مهم است.
  • میز صندوق باید به طوری طراحی شود که مشتری احساس اعتماد کند. می توانید در این قسمت از رنگ های سبز و آبی به کار ببرید.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *