جدید ترین دکوراسیون لابی هتل

طراحی لابی هتل

لابی هتل می تواند در مشتری احساس خوبی یا حتی احساس بدی ایجاد کند.طراح می تواند با یک مجسمه بزرگ یا یک پلکان شیک و متفاوت مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. در اینجا با دکوراسیون لابی های شگفت انگیز آشنا می شوید.

هتل کشور دبی

  • برج العرب دبی

یک برج عجیب و یکی از مشهورترین هتل های جهان، برج العرب نمادی از دبی است. سومین هتل بلند کره زمین، در جزیره اختصاصی خود قرار دارد و به شکل بادبان یک کشتی غول پیکر است. این هتل بیش از ۱۰۰۰ فوت قد دارد و دارای استخرهای بینهایت مشرف به خلیج فارس، ۹ رستوران ، یک مرکز آبگرم لوکس و یک سوئیت ۲۴۰۰۰ دلاری برای هر شب مناسب یک پادشاه است. در لابی این هتل بیش از ۸۰۰۰ متر برگ طلای ۲۴ عیار نصب شده است ، ۲۳۴۴۴ متر مربع سنگ مرمر از برزیل و ایتالیا ، ۵۰۰۰۰۰ لیتر نقاشی یا ۲۸۰۰۰ نقطه نور نصب شده است.

لابی هتل

هتل کشور نیویورک

  • هتل پلازا

مشهورترین هتل نیویورک یک بنای تاریخی است که در سال ۱۹۰۷ افتتاح شد و به سرعت بزرگترین هتل جهان لقب گرفت. هتل Plaza کلاس های آداب و رسوم سنتی را ارائه می دهند. سقف لابی پلازا آینه کاری شده است. در لابی هتل از رنگ طلایی استفاده شده است. لابی هتل بسیار مجلل و به سبک کلاسیک است. از لوستر های بسیار شیک استفاده شده است. دکوراسیون لابی این پلازا مانند یک قصر زیبا طراحی شده است.

هتل کشور لندن

  • هتل براون

هتل Brown در منطقه Mayfair لندن است. شما می توانید روی بیردکانگ های این هتل پیاده روی کنید. آثار کلاسیک دنیای قدیم در این هتل دیده می شود. در لابی براون یک بار لابی (Lobby bar ) وجود دارد. مشتریان می توانند از منوی Lobby Bar از منوی English Grill لذت ببرند. لابی این هتل بسیار زیبا است و نسبت به دیگر لابی هتل ها شگفت انگیز تر و جذاب تر است.

لابی هتل

هتل های ناسائو

  • هتل آتلانتیس باهاما

استراحتگاه عظیم که در اطراف جزیره بهشت ناسائو ساخته شده است، آتلانتیس هتلی معروف برای داشتن بزرگترین زیستگاه حیوانات دریایی در فضای باز در جهان است. استراحتگاه آتلانتیس دارای شش بخش منحصر به فرد است. لابی هتل آتلانتیس بسیار شیک دیزاین شده است. داخل این لابی ستون هایی وجود دارد که زیبایی دکوراسیون لابی را چند برابر بیشتر می کنند. لابی این هتل نیز بسیار شیک طراحی شده است. برای کف لابی از کاشی های سرامیک استفاده شده است.

هتل لابی

هتل های ریودوژانیرو

  • کاخ کوپاکابانا

مشهورترین هتل ریودوژانیرو، کاخ کوپاکابانا به دلیل قرار گرفتن در یکی از بهترین سواحل جهان شناخته شده است. سبک هنری این ملک به دهه ۱۹۲۰ برمی گردد و اتاق های بزرگ یک جایزه برتر به مکان اصلی ساحل کوپاکابانا، استخرهای داخل و سطح بالای خدمات مشتری همه در قلب ریو است. لابی این هتل نسبت به دیگر لابی ها دکور ساده تری دارد ولی در عین حال بسیار شیک دیده می شود.

هتل کشور تاهیتی

  • هتل براندو

اقامت در هتلی با شهرت جهانی در یک جزیره خصوصی باید چنین باشد. براندو برای بازیگر مارلون براندو نامگذاری شده است که پس از فیلمبرداری یک فیلم در آنجا ، این جزیره را خریداری کرد. یکی از شگفت انگیز ترین لابی ها، لابی این هتل است. لابی براندو بسیار زیبا و چشم گیر است.

لابی هتل

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *