هتل های محبوب کشور ایتالیا

هتل هوبرتوس (Hubertus)

یک استخر با کف شیشه ای در فاصله ۱۷ متری از نمای جلوی هتل هوبرتوس قرار دارد. به شناگران این احساس را می دهد که “بین زمین و آسمان شنا کنند”.

این استراحتگاه تعطیلات در کوه Kronplatz در تیرول جنوبی واقع شده است. دکوراسیون هتل هوبرتوس به سبک کلبه های چوبی دارای چوب طبیعی است.

دکوراسیون هتل

دکوراسیون هتل البرگا میرامونتی (Alb ergo Miramonti)

Alb ergo Miramonti در شهر کوچک Colton Golgi واقع شده است. جایی که گردشگران می توانند در جنگل های اطراف به پیاده روی، ماهیگیری یا انتخاب قارچ چینی بپردازند. چشم انداز حیرت انگیز روستایی از طراحی داخلی هتل که در سایه هایی مانند سبز مریم گلی، آبی دریایی و زرد اوچری تزئین شده اند.

هتل ایل سرنو (Hotel Il Serene)

هتل ایل سرنو که در میان ویلا های زینتی و تزئین شده قرار دارد، یکی از معدود املاک معاصر در ساحل دریاچه کومو است.

یک مکان تعطیلات مرفه، که ثروتمندان و افراد مشهور مدتها از آن بازدید می کنند.

طراح اسپانیایی (پاتریشیا اورکیولا) فضای داخلی خود را با رنگ های زمینی و تکه های پاستیلی تزئین کرده است. زیبایی او حتی به لباس کارمندان و قایق های کوچک خصوصی که برای انتقال مهمان از آن طرف آب استفاده می شود، گسترش می یابد.

هتل رم (Rome)

این هتل به سبک بسیار قدیمی طراحی شده است و دکوراسیون قرن ۱۷ را دارد. اتاقهای رم ژان نوول دیوارهای گچی پوسته پوسته شده، و کف پوشیده از کاشی ها را که همراه با وسایل و مبلمان معاصر است، مشاهده می کند.

سوئیت های مهمان بخشی از یک کاخ قرن ۱۷ است، که همچنین یک رستوران در پشت بام است که غذاهای فرانسوی – روسی دارد. داخل سوئیت، شما می توانید نقاشی ها و نقشه های قدیمی را مشاهده کنید.

دکوراسیون هتل

هتل Hotel Schgaguler

دکوراسیون داخلی هتل از سادگی زندگی کوهستان الهام گرفته شده است. داخل سوئیت ها پتو های پشمی مرینو و پارچه های جودن، مشاهده می کنید. کف این هتل از کفپوش صاف رزین است. مبلمان سوئیت ها و لابی هتل از درخت بلوط ساخته شده است. بالای سقف، یک مرکز آبگرم افسانه ای با استخرها، رستوران عالی و یک تراس بزرگ وجود دارد که چشم اندازهایی به سمت کوه Scalier دارد.

دکوراسیون هتل

هتل برلویتو (Brolettouno)

این هتل در شهر تاریخی در شمال ایتالیا قرار دارد. داخل سوئیت ها مبلمان معاصر چوب توس وجود دارد. بیشتر مردم به این هتل آپارتمان می گویند.

آپارتمان BROLETTOUNO متعلق به یک مسیر تحقیقاتی طولانی است که در مداخلات مختلف در زمینه میراث ساخته شده پدیدار می شود.

دکوراسیون هتل

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *