دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی چگونه باید باشد؟

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

از آن جا که سرویس بهداشتی ها و حمام ها کمتر در معرض دید هستند و ما زمان کمی را در آنجا سپری می کنیم.

بیشتر ما به دکوراسیون آن اهمیت نمی دهیم.

زمانی هم که به فکر عوض کردن دکور این دو قسمت از خانه می افتیم، فضای کوچیک و محدود آن و تنوع زیاد رنگ و طرح کاشی ها و سرامیک ها ما را سر در گم می کند.

اما با وجود تمام مشکلات بالا حمام و دستشویی هایی که خیلی شیک و مرتب دیزاین شده اند حس خوبی می دهند.

از چه نکاتی باید در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشی استفاده کنیم؟

۱- شما باید یک رنگ را به عنوان رنگ غالب انتخاب کنید که تقریبا ۶۰ درصد حمام و سرویس بهداشتی شما را پوشش دهد. بهتر است از رنگ های خنثی روشن یا از رنگ های پاستیلی استفاده کنید.

۲- چون فضای حمام و سرویس بهداشتی محدود است یادمان می رود از دکوریجات طرح دار استفاده کنیم. طرح های زیبا جلوه هر محیطی را جذاب می کند.شما با استفاده از پرده حمام یا کاغذ دیواری دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود را زیبا تر کنید. اگر می خواهید از کاغذ دیواری استفاده کنید از نوع ضد آب استفاده کنید.

۳- بعضی از حمام و دستشویی ها فقط یک پنجره دارند یا اصلا پنجره ندارند بنابراین برای نورپردازی آن را به صورت اصولی انجام دهید.

اگر حمام یا دستشویی شما بزرگ است باید از چراغ های سقفی بزرگ استفاده کنید. باید از چراغ سقفی ضد آب استفاده کنید تا رطوبت و بخار خراب نکند.

شیرآلات و وسایل های کوچک حمام و سرویس بهداشتی

بهتر است از رنگ و طرح های شاد و جذاب برای لوازم کوچیک مانند: حوله، ظرف صابون، سطل زباله نگه دارنده حوله استفاده کنید. اگر جلوه مدرن را دوست دارید، شیرهایی از جنس استنلس استیل و کروم که در طراحی آن ها خطوط صاف به کار رفته است را بخرید. بهتر است از برند های معروف و خارجی برای شیرآلات خود استفاده کنید.

 

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *