انواع کابینت ها و لوستر برای آشپزخانه

مبلمان و کابینت آشپزخانه

آشپزخانه یک فضای پر کاربرد است. در این مکان لوازم زیادی وجود دارد، یکی از وسایل های مهم آشپزخانه مبلمان و کابینت آن است.

باید در انتخاب این وسایل دقت کنیم. کابینت ها باعث می شود آشپزخانه با نظم تر دیده شود.

کابینت های آشپزخانه

امروزه کابینت ها در طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی تولید می شوند. رنگ کابینت ها بهتر است از رنگ هایی باشد که در آشپزخانه از آن رنگ ها استفاده کرده باشید. در این قسمت شما با انواع مختلف کابینت ها آشنا می شوید.

  • کابینت های ایتالیایی

کابینت های ایتالیایی معمولا فقط زمینی هستند. این کابینت ها هم چوبی و هم فلزی هستند. برای بالا از قفسه استفاده می کنند. روی قفسه ها تابه و قابلمه می گذارند. این کابینت ها بسیار شیک و مدرن هستند.

کابینت آشپزخانه

  • کابینت های کلاسیک

کابینت های کلاسیک بسیار زیبا هستند و به آشپزخانه شما جلوه زیبایی می دهد. اگر منزل شما به سبک کلاسیک است بهتر است آشپزخانه شما نیز به سبک کلاسیک باشد. با استفاده از کابینت های کلاسیک آشپزخانه شما سبکی کلاسیک به خود میگیرد. معمولا رنگ کابینت های کلاسیک مشکی و خاکستری است و جنس آن ها از چوب است.

  • کابینت های مدرن

کابینت های مدرن بسیار جمع و جور هستند و فضای کمی را نسبت به کابینت های کلاسیک اشغال می کنند. کابینت های مدرن رویه ای صاف و براقی دارند. رنگ کابینت های مدرن معمولا خاکستری، سفید، مشکی و رنگ های پاستیلی است.

کابینت آشپزخانه

لوستر های آشپزخانه

یکی از وسایلی که باعث می شود آشپزخانه شما زیباتر شود روشنایی آن است. شما می توانید از لامپ یا لوستر استفاده کنید. اگر سبک آشپزخانه شما کلاسیک است از لوستر های بزرگ مخصوص آشپزخانه استفاده کنید. اگر در آشپزخانه میز غذاخوری دارید لوستر را بالای آن قرار دهید. اگر آشپزخانه شما کوچک است نباید لوستر آن زیاد بزرگ باشد، اگر بزرگ باشد فضا شلوغ تر به نظر می رسد. بهتر است لوستر آشپزخانه شاخه ها و لامپ های کمتری داشته باشد. هر چه قدر لامپ کمتری داشته باشد نورانی آن کمتر می شود. اگر از کابینت های براق  استفاده کرده اید نباید زیاد آشپزخانه تان روشن باشد، چون براقیت کابینت ها چند برابر می شود و به فضا جلوه بدی می دهد. اگر سبک آشپزخانه تان مدرن است استفاده از نور مخفی بهترین انتخاب است. برای آشپزخانه های مدرن از لوستر های فلزی استفاده کنید. 

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *