جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه با دیزاین های متفاوت

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه یکی از قسمت های مهم برای بانوان است.

وسایل آشپزخانه و چیدمان آن در ایجاد یک دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد تاثیر دارد.

باید زیبایی و نظم آشپزخانه رعایت شود. سبک آشپزخانه شما باید کلاسیک یا لوکس(مدرن) باشد.

سبک کلاسیک

سبک مدرن

پرده های آشپزخانه

باید در انتخاب پرده دقت کنید چون پرده ها قسمت قابل توجهی از دیوار را پوشش میدهند. سعی کنید پرده ای که برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید با سبک و رنگ آشپزخانه متناسب باشد. اگر آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از پرده هایی استفاده کنید که رنگ روشنی دارند. اگر تابش نور به آشپزخانه شما زیاد است از پرده های تیره و ضخیم استفاده کنید. بهتر است که رنگ پرده آشپزخانه را با قسمت غذاخوری ست کنید.

کابینت های آشپزخانه

هرچه قدر آشپزخانه شما زیباتر باشد به نمای کلی منزلتان تاثیر میگذارد. کابینت ها مهم ترین عنصر در آشپزخانه است.

کابینت ها به دو دسته تقسیم می شوند: فلزی و چوبی. کابینت های چوبی به چند دسته تقسیم می شوند: روکش چوبی، تمام چوب، ام دی اف و پی وی سی. کابینت هایی که از چوب ساخته شده اند آشپزخانه شما به را به شکل قدیمی و البته زیبا تبدیل می کنن.

امروزه مردم زیاد از کابینت های فلزی استفاده نمی کنند زیرا این نوع از کابینت آشپزخانه از جنس های فولاد خام و ورق گالوانیزه است و مردم تمایلی برای خریدن آن ندارد.

کابینت چوبی 

کابینت فلزی 

کاشی های آشپزخانه

شما می توانید از کاشی های طرح دار برای پشت اجاق گاز خود استفاده کنید. در انتخاب کاشی به طرح، رنگ و سایز آن دقت کنید. باید رنگ کاشی ها با رنگ وسایل آشپزخانه یا کفپوش آشپزخانه هماهنگ باشد در غیر این صورت یه فضای شلوغ و نامرتب ایجاد می شود. اگر سبک آشپزخانه شما مدرن است نباید از کاشی های طرح دار استفاده کنید.

کفپوش آشپزخانه

یکی از کار هایی که برای زیباتر شدن آشپزخانه می توانیم انجام دهیم انتخاب کفپوش مناسب هست. بهترین انتخاب برای کف آشپزخانه شما سرامیک است.سرامیک ها را می توانید به راحتی شست و شو دهید. با توجه به سبک و رنگبندی آشپزخانه تان می توانید نوع سرامیک را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *