کمد دیواری اتاق خواب ها در تبریز

کمد دیواری منزل

کمد دیواری یکی از ضروری ترین وسایل هر منزل و هر اتاق خواب است‌. امروزه بیشتر اتاق خواب ها کوچک است باید کمد ها به گونه ای باشد که هم جادار باشند هم فضای کمی را اشغال کنند.

انواع کمد دیواری

کمد ها انواع مختلفی دارند که در اینجا شما با انواع آن ها آشنا می شوید.

  •  ریلی شیشه ای

امروزه این کمد دیواری ها بسیار پر کاربرد هستند و شاید در هر خانه ای ببینید. یکی از ویژگی های این دیدن داخل کمد است و نیاز ندارد که در را باز و بسته کنید و دنبال لباس بگردید.

  • ریلی آینه ای

این کمد دیواری ها روی درب های خود آینه دارند. اگر در اتاق خود از این کمد ها داشته باشید دیگر نیاز ندارید که آینه خریداری کنید.

  • چوبی

اگر از این کمد ها استفاده کنید فضای شما را کلاسیک تر می کنند. کمد دیواری های چوبی به سه دسته تقسیم می شوند: ام دی اف (MDF)، روکش چوب،  چوبی.

سبک های کمد دیواری

کمد دیواری ها انواع سبک ها را دارند. شما باید توجه کنید که به سبک دکوراسیون  اتاق خواب شما چه سبکی از کمد بهتر است. اگر سبک کمد و اتاق شما در یک سبک باشد اتاق خواب شما چند برابر زیبا تر می شود.

  • سبک کلاسیک

در این مدل بیشتر از چوب استفاده می شود. در سبک کلاسیک روی درب کمد تزئیناتی انجام می شود. رنگ های این نوع کمد معمولا فندقی و قهوه ای است.

  • سبک مدرن

در این مدل کمد ها کاملا ساده هستند. معمولا از تخته های هایگلاس استفاده می کنند. این نوع کمد ها از کمد های دیگری کمی گران تر هستند.

  • سبک روستیک

روی این کمد دیواری ها نقش هایی کشیده می شود. در سبک روستیک می خواهیم که طرح ها را واقعی جلوه دهیم و از رنگ های پوششی استفاده نمی کنیم.

کمد دیواری

انواع درب ها

  • درب های ساده

حتما شما می دانید که این درب های کمد دیواری چگونه است. این درب ها می توانند با کشیده شدن باز شوند. داخلی این کمد ها طبقه بندی انجام شده است. یکی از معایبی که این درب ها دارد، نمی توان جلوی آن وسایلی قرار داد.

  • درب های ریلی

استفاده از این درب ها باعث می شود که در فضا صرفه جویی شود. یکی از معایبی که دارد چون تمامی در ها در یک جا جمع می شوند و آن مکان بلا استفاده می ماند. شما می توانید از آن مکان نیز استفاده کنید اما لباس گذاشتن و برداشتن برایتان سخت می شود.

  • درب های آکاردنونی

این درب ها مانند درب های ریلی هستند اما قابلیت دارند که از هر طرف باز شوند. این درب ها بسیار پر کاربرد هستند و فضای چندانی اشغال نمی کنند. معایب این درب زود خراب شدن آن است. نسبت به درب های دیگر درب های آکاردنونی زود تر خراب می شوند.

کمد دیواری

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *