غذاخوری منزل با دکوراسیون شیک و بروز

دکوراسیون غذاخوری منزل

غذاخوری معمولا در بین آشپزخانه و نشیمن قرار دارد. داشتن این فضا در هر خانه ای ضروری است. فضای غذاخوری باید بسیار گرم و صمیمی است.

غذاخوری باید دکوراسیون و وسایل خاصی داشته باشد. محیط غذاخوری باید نور کافی و مناسب داشته باشد. از ترکیب نور های سفید و زرد می توانید استفاده کنید.

دکوراسیون غذا خوری
دکوراسیون غذاخوری

مبلمان غذاخوری منزل

باید به شکل و اندازه میز غذاخوری و صندلی ها دقت کنیم، تا رفت و آمد سخت نشود. اگر شما جای مشخصی برای غذاخوری ندارید، می توانید یک گوشه از منزل خود را غذاخوری کنید. می توانید ازسرویس غذاخوری های گرد استفاده کنید. بهتر است سرویس غذاخوری نزدیک آشپزخانه باشد. اگر سرویس غذاخوری شما در داخل نشیمن است بهتر است با رنگ نشیمن ست کنید، مثلا اگر رنگ صندلی های شما خاکستری است کوسن های شما نیز خاکستری باشد. برای منازل بزرگ از میز غذاخوری های مستطیل استفاده کنید. از میز های گرد و مربع برای منازل کوچک استفاده کنید.

دکوراسیون غذاخوری
مبلمان غذاخوری

سبک های غذاخوری منزل

برای غذاخوری منزل سبک مدرن، سبک سلطنتی و سبک بو همین وجود دارد. با توجه به سبک منزل خود می توانید سبک غذاخوری خود را انتخاب کنید. مثلا اگر سبک منزل شما مدرن است، سبک غذاخوری شما نیز مدرن باشد. با این کار یکنواختی ایجاد می شود. سبک بو همین را می توانید هم برای منزل با سبک کلاسیک هم مدرن استفاده کنید. برای سبک مدرن از رنگ های روشن مثل خاکستری استفاده کنید. معمولا میز های سبک مدرن استیل هستند و میز های سبک سلطنتی از چوب هستند. در سبک سلطنتی از لوستر می توانید برای بالای میز غذاخوری استفاده کنید. سبک بوهمین عجیب غریب و آرامبخش است. در سبک بوهمین می توانید روی میز غذاخوری را با گیاهان تزیین کنید.  از سبک بوهمین برای هر نوع سبک منزلی می توانید استفاده کنید.

دکوراسیون غذاخوری
سبک های دکوراسیون غذاخوری

سبک سلطنتی

دکوراسیون غذاخوری
سبک های دکوراسیون غذاخوری

سبک بوهمین

دکوراسیون غذاخوری
سبک های دکوراسیون غذاخوری

سبک مدرن

فرش زیر میز غذاخوری منزل

قرار گیری فرش در زیر میز غذاخوری باعث می شود تا مهمان ها راحت تر باشند. باید اندازه فرش طوری باشد که وقتی صندل ها را جا به جا می کنید، از روی فرش خارج نشوند. بهتر است ۶۰ سانتی متر از هر طرف بیرون باشد. اگر محیط غذاخوری شما کم است، می توانید از فرش های کوچک استفاده کنید. رنگ فرش باید با میز و صندلی غذاخوری ست باشد. می توانید از فرش های تیره هم استفاده کنید. اگر دوست ندارید که زیر میز غذاخوری فرش بیاندازید، از کفپوش های مقاوم استفاده کنید. باید کفپوش بسیار با دوام باشد تا با جا به جایی صندلی ها خراب نشوند.

دکوراسیون غذاخوری
فرش های متفاوت برای دکوراسیون غذاخوری

فرش زیر سرویس غذاخوری

دکوراسیون غذاخوری
انواع فرش ها برای دکوراسیون غذاخوری

کفپوش زیر سرویس غذاخوری

 

درباره آرزو آدمزاد

من آرزو ادم زاد مترجم و محتوا نویس شرکت داده پردازان جامکونت هستم و خوشحالم در خدمت شما هستم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *